joi, 14 octombrie 2010

Domnu Trandafir

In cei doi ani de scoala,domnul nostru profesor a fost foarte bun si amabil, dragut, respectuos, asa cum nu sunt multi oameni in scoala.
El ne-a invatat multe lucruri despre natura, matematica, ne-a invatat sa scriem , sa citim si sa apreciem tot ce ne ofera Bunul Dumnezeu. Domnul profesor a sadit in noi multe seminte bune ce o sa infloreasca bogat mai tarziu in sufletele noastre.
Noi ne bucuram foarte mult ca dansul ne-a invatat ca pe proprii lui copii.
Intr-o zi, dansul ne-a citit Harap Alb, Praslea cel Voinic si merele de aur, si am vizionat impreuna filmele Dumbrava minunata, si Amintiri din copilarie.
Cand ne citea basmele si povestile , glasul lui curgea domol, ca un cantec frumos.
Aceste amintiri,mie,una,mi-au ramas adanc sapate in suflet.
Domnul nostru este si va fiin viitor cel mai bun profesor pe care l-am vazut vreodata.Eu una, l-am apreciat, si il voi aprecia in continuare, ca pe un al doilea parinte. Il respect, ma respecta si ma apreciaza ,la randul lui.
Promit ca voi fi in continuare cuminte, si linistita, ca sa va fac pe plac, pentru ca meritati tot respectul si toata bunatatea din lume. Eu nu va voi supara niciodata.
Toti copiii va iubesc si va vor iubi la fel de mult si in anii viitori.

Niciun comentariu: